Honda přichází s faceliftem CR-V

Honda připravila pro evrospké zákazníky pořádný šok. Její vlajková loď na poli SUV totiž prošla tak důkladným vylepšením, že by jí Honda mohla z fleku vydávat za nový model.


Kromě mnoha vizuuálních změn je tu především nový TDI motor a především devítistupňový automat. Automatickou převodovku jsme také vždy považovali za největší slabinu jinak vynikajícího CR-V. To je teď ovšem minulost. O pohon nového CR_V se bude starat dvakrát přeplňovaný motor 1.6 s výkonem 160 koní ve 4000 otáčkách a točivým momentem 350 Nm. O tom, že spotřeba mezi pěti a šesti litry, kterou Honda uvádí není nereálná jsme se už přesvědčili u současné generace CR-V. Oproti současnému 2.2 D-tec je motor modernější, menší, lehčí a hlavně má jedno turbo navíc, což je asi nejzásadnější.


Kromě šestistupňového manuálu ze současné generace je k mání i devítikvalt ZF, na který přechází čím dál víc výrobců. Je zkrátka fakt, že lepší převodovku zkrátka nenajdete. K dipozici zůstávají i ostatní motorizace, tedy naftová 1.6 D-tec, která je dostupná pouze jako dvoukolka s manuálem a benzínový dvoulitr, který lze kombinovat i se čtyřkolkou a automatem, bohužel ale ne s novou převodovkou, ale pouze s pětikvaltem z předchozí generace.


Autor: offroadweb.cz

Honda přichází s faceliftem CR-V
Přesunout se na začátek