Isuzu MU-X

Isuzu už sice osobní auta nevyrábí, ale o to zajímavější je jejich program offroadů. Nejnovějším přírůstkem je nová generace MU-X.


MU-X přichází jako zcivilizovaná verze čistě pracovního pick-upu D-max. Nejedná se tedy jen o naleštěné SUV, ale o plnohodnotný offroad se vším, co k této třídě patří. Místo zadní korbičky přibyla dvojice plnohodnotných sedaček. Máme tak co dočinění se sedmimístným vozem.


O pohon se stará jen jediný motor – řadový šestiválec o objemu tří litrů, samozřejmě jde o diesel. Výkon motoru je slušných 130kW. Zajímavější je ovšem točivý moment 380 Nm. Už v 1800 otáčkách. Zajímavé je, že auto si budete moci objednat jak s náhonem 4×4, tak s pohonem jen zadní nápravy. Co se převodovky týče, budou k dispozici dva pětikvalty, klasický manuál, nebo automat s možností sekvenčního řazení.

Pokud zvolíte automat, dostanete navíc řadu asistentů, jako je sjezdový, nebo asistent rozjezdu. I čtyřkolka má několik módů a nechybí ani redukce. Výrobce uvádí spotřebu 8,4 litrů, otázkou je, jak moc je takové číslo reálné.

Podvozek je klasické konstrukce. Vepředu najdete dvojitá lichoběžníková ramena, vzadu pak pětiprvkové zavěšení zadní nápravy. Vše s teleskopickými tlumiči a systémem ABS a EBD.


Autor: Matěj Oliva

Isuzu MU-X
Přesunout se na začátek