Mercedes-Benz GLC AMG s šestiválcem

Pokud jste se shlédli ve třídě GLC, musí vám stačit čtyřválcový motor. Pokud ovšem tento fakt nechcete přijmout, je tu verze AMG, která je osazena šestiválcem s biturbem o výkonu 295 kW.

AMG už nějakou dobu není jen o sedanech, ale můžete dostat i naladěná SUV, třeba i třídu G, která je snad nejnevhodnějším autem pro jízdu na okruhu. Do rukou ladičů z AMG se tak dostalo i nové GLC. To by mělo dostat stejný motor, jako je v naladěném Ečku, tedy šestiválcové biturbo o výkonu 295 kW. Takový výkon dává SUVčku s náhonem 4×4 zrychlení 4,9 sekundy a elektronicky omezenou maximálku na 250 km/hod.

Normovaná spotřeba je přitom udána na 8,3 litru, což je pravděpodobně jen zbožné laboratorní přání. Motor je spjatý s devítistupňovým automatem od ZF, který lze přepnout i do čistě manuálního režimu s řazením pod volantem. Zajímavé je, že v tomto režimu převodovka sama za žádných okolností nepřeřadí. Převodovka také používá ve sportovním režimu meziplyny pro rychlejší přeřazení.

Pohon 4×4 nese název 4matic a rozděluje výkon na kola v poměru 31:69 samozřejmě ve prospěch zadní nápravy. O zpomalení se starají karbonové brzdy a podvozek je vzduchový a samozřejmě adaptabilní. Nový Mercedes se představí na nadcházejícím autosalonu v New Yorku.


Autor: offroadweb.cz

Mercedes-Benz GLC AMG s šestiválcem
Přesunout se na začátek