Mezi sportovní auta, která Ženevě dominovala Mitsubishi moc nezapadá. To bychom v ženevskýh halách museli najít rozbahněnou cestu, nebo les. I tak si ale nové L200 vysloužilo dostatečnou pozornost a oprávněně.
Nové L200 je úplně jiné auto, než jaké jsme znali. Je luxusnější, pohodlnější a hlavně modernější. Hlavní devizou je pak nový motor 2,4 MIVEC o výkonu 154, nebo 181 koní, který lze kombinovat jak s manuální, tak i automatickou převodovkou, což je pro Evropu novinka.
Po usednutí do interiéru už nemáte pocit jako v dodávce, ale jako ve slušném SUV. Interiér sice stále zůstává hlavně praktický, ale už není tak puritánský. Sedaky jsou pohodlné a v provedení doublecab je i na zadních místech dostatek prostoru. Změnily se také materiály čalounení i plasty. Vše je příjemné a dovedu si L200 představit i jako auto pro běžné denní ježdění třeba na horách.
Pohon 4×4 je v L200 samozřejmý. Technika je stejná jako v Pajeru. Můžete mít zapojenou jen zadní nápravu, obě, nebo můžete připojit i uzávěrku. O terénní schopnosti se rozhodně bát meusíme, velmi dobré jsou nájezdové úhly a rámová konstrukce zaručuje velmi dobrou odolnost.
L200 bude k dispozici ve třech klasických karosářských provedeních – doublecab, single cab a spacecab. Vždy jde o rozměry kabiny na úkor zadního úložného prostoru. Zajímavá je i doplňková výbava, kterou Mitsubishi k autu nabízí. Do startu prodeje zatím zbývají měsíce, takže na ceny si budeme muset ještě počkat.
Autor: Matěj Oliva, Foto: František Chobot