Ženeva 2015: Suzuki Vitara

Další offroadová ikona nám změkla. Namísto původního offroadu Grand Vitara přichází Crossover, který se zařazuje do společnosti Škody Yeti, nebo Opelu Mokka. Stojí na podvozku SX4.

Vitara rozhodně zkrásněla a jde s dobou, o tom není pochyb. Na první pohled je auto výraznější, atraktivnější a design už nepůsobí tak usedle. V nabídce budou navíc dvě verze, podobně jako u Škody Yeti – městská a offroadová. Obě verze se ale liší pouze designovými úpravami. Světlá výška 185mm je u obou verzí stejná.

Auto působí na rvní pohled robustním dojmem a ten nepřejde ani v interiéru. Ten je jednoduchý, přehledný a zpracovaný z kvalitních materiálů. Auto je uvnitř překvapivě prostorné, ani vyšší postavy nebudou mít problém najít si zde pohodlnou pozici za volantem i na sedačkách pro spolujezdce.

Z modelu SX4 je přejatý i pohon všech kol s elektromagnetickou mezinápravovou spojkou. K dispozici jsou 4 jízdní režimy, které nastavují distribuci točivého momentu mezi všechna čtyři kola. K dispozici bude benzínová a naftová šestnáctistovka. U benzínu budete moci volit mezi manuálním šestikvaltem a automatem. Diesel je k dispozici pouze s manuální převodovkou. Zajímavá je i základní cena, která by se měla pohybovat okolo čtyř set tisíc korun.


Autor: Matěj Oliva, Foto: František Chobot

Ženeva 2015: Suzuki Vitara
Přesunout se na začátek