Koncept Pick Upu Volgswagen Tristar

VW slaví třicet let pohonu 4×4 a u té příležitosti představil zajímavý koncept, samozřejmě právě s náhonem 4×4. A nejde jen o leštěnku, tristar vypadá alespoň podle prvních specifikací opravdu schopně.

Auto bylo představeno na trochu opomíjené výstavě IAA v Hannoveru, která se věnuje užitkovým vozům. Souvisí to určitě i s faktem, že zde má VW továrnu na Transportéry. Základem je klasický Transporter, ten má prodlouženou budku, ale pouze jedny dveře. Za předními sedačkami je prostor, který ukrývá například rezervu. Auto vypadá nejen prakticky, ale i značně stylově. Lví podíl na tom má oranžová barva a černé plastové doplňky. Perličkou jsou pak velká kola obutá na terénních gumách BF Goodrich.

Uvnitř je to klasické VW, nic extravagantního, ale rozhodně neurazí. V kombinaci s kůží a zajímavou barevností je to rozhodně povedené, navíc to vypadá, že do auta se nebudete muset bát ani v outdoorovém oblečení. Zajímavé je umístění dvou otevřených schránek před spolujezdcem, což trochu naznačuje absenci jeho airbagu. Zajímavý je také stolek mezi sedačkami, který dělá interiér opravdu multifunkční a variabilní.

Zajímavá je i motorizace. Pod kapotou bude tlouci dieselové srdce přeplňované dvěma turby o výkonu 150 kW. To už by na svižnou jízdu i s náhonem 4×4 mělo stačit. Stovku by auto mělo zvládnout do deseti vteřin, maximálka je pak 185 km/hod. To jsou hodnoty, za které se nemusí stydět ani daleko civilnější auta. Zajímavá je také možnost uzamknutí zadního diferenciálu systému Syncro.

Že se Tristar dostane do sériové výroby můžeme čekat jen velmi těžko, ale rozhodně se jedná o zajímavý počin.


Autor: offroadweb.cz

Koncept Pick Upu Volgswagen Tristar
Přesunout se na začátek